Kā uzlabot biznesa rezultātus par 160%?
Ikvienam uzņēmumam – neatkarīgi no tā, vai tas ir jauns, vai darbojas jau ilgāku laiku, – ir vēlme būt atpazīstamam, pieprasītam, un, protams, gūt stabilu peļņu, kas kalpotu par pamatu uzņēmuma tālākai attīstībai un biznesa ieceru īstenošanai. Taču pat pieredzes bagātākie un veiksmīgākie uzņēmumi savas darbības laikā mēdz saskārties ar dažādiem izaicinājumiem, kas liek pārskatīt līdzšinējo biznesa stratēģiju un meklēt arvien jaunas iespējas, kā uzrunāt un pārliecināt klientus, īpaši šobrīd, kad sarežģītā ģeopolitiskā situācija un no tās izrietošās krasi pieaugošās energoresursu, izjemateriālu, preču un pakalpojumu cenas būtiski ietekmē daudzu uzņēmumu finansiālo situāciju un attīstību.
Biznesa profili – vērtīgi papildspēki tavam uzņēmumam!
Viens no iedarbīgākajiem digitālā mārketinga risinājumiem, kas palīdzējis mūsu klientiem sasniegt jaunas biznesa virsotnes, ir biznesa profili "Latvijas Tālruņa" platformās – Latvijā populārākajos nozaru medijos un biznesa uzziņu portālos. Kādu pienesumu biznesa profili ir spējīgi sniegt tavam biznesam? Lasi tālāk!
Facebook reklāma – ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks
Facebook Ads ir ārkārtīgi spēcīgs mārketinga stratēģijas rīks, ar kura palīdzību tu vari gan sasniegt jaunus klientus, izmantojot pareizo reklāmu īstajā brīdī, gan palielināt reklāmguvumu skaitu, pārdošanas apjomus un attīstīt savu biznesu.
Kāpēc konkurenti mājaslapas optimizēšanu uztic speciālistiem?
Lai arī mājaslapas izveide nebūt nav ļoti sarežģīta, tās sakārtošana un pielāgošana (optimizēšana) meklētājprogrammām jeb SEO tomēr prasa specifiskas zināšanas, rīkus, laiku, prasmes un regulāru uzmanību.
Vai tavi klienti tevi atrod?
Lai sasniegtu vēlamo mērķauditoriju, ne vienmēr pietiek uzturēt biznesa profilu tikai Facebook. Ir svarīgi, lai uzņēmums būtu atrodams dažādās interneta platformās un mobilajās aplikācijās, kur ikdienā bieži laiku pavada tā mērķauditorija. Kāpēc? Lasi tālāk!
Tavs uzņēmums – 6 dažādās platformās JEB kā nokļūt tur, kur ir tavi klienti?
Vai tavs uzņēmums nesen sācis darboties, un tu prāto, kā ātri un efektīvi par to informēt savus potenciālos klientus? Varbūt tavam uzņēmumam jau kādu laiku ir sava mājaslapa vai profils sociālajos tīklos, taču tu meklē veidu, kā padarīt uzņēmumu vēl atrodamāku?
Kāpēc mājaslapa šobrīd ir svarīgāka nekā jebkad agrāk?
Izskatās, ka vīrusa radītā "vētra" nu ir norimusi, un pa šo laiku dažādi interneta pakalpojumi, e-veikali un mājaslapas ir saradušās kā sēnes pēc lietus. Pat koncertus var apmeklēt internetā! Ja vēl neesat paspējuši savam uzņēmumam izveidot nopietnu mājaslapu, vai uz to vēl ir jēga "iespringt"? Varbūt mājaslapu veidotāji pārspīlē ar to nepieciešamību, kas var būt pārejoša?
Foto un vizualizāciju nozīme mājaslapā
Mūsdienās interneta vide ir pārbagāta ar informāciju. Meklējot interesējošo lietu (preci vai pakalpojumu), potenciālais klients apmeklēs virkni dažādu interneta vietņu, taču – kā piesaistīt uzmanību tieši jūsu mājaslapai?