Kā izmantot Google Ads ar nelielu budžetu? 5 ieteikumi mazajiem uzņēmumiem
Maza uzņēmuma īpašniekam arī ir plašas iespējas iztērēt naudu, lai reklamētu savu biznesu. Tāpēc var gadīties, ka brīdī, kad izlemiet veicināt atrodamību tiešsaistē, Google reklāmām vairs daudz līdzekļu nav atlicis. Sniegsim dažus padomus, kā to ieguldīt pēc iespējas mērķtiecīgāk un ar lielāku atdevi.
Google UA un GA4 metriku salīdzinājums: būtiskākās atšķirības
1. jūlijā Google Analytics 4 (GA4) kā mūsu tīmekļa metrikas avots ieņēma centrālo vietu. Nācās atvadīties no Universal Analytics (UA), kas bija daudzu mārketinga speciālistu draugs. Šajā rakstā pastāstīsim par galvenajām mērījumu atšķirībām starp Universal Analytics un Google Analytics 4 un to ietekmi uz datu analīzi un pārskatu sniegšanu.
FCR Digital sāk testēt Google Ads lielāko jaunumu – Demand Gen
Digitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats. Uzzini par to vairāk!
Desmit svarīgākie jautājumi par Google piekrišanas režīmu v2
Kas ir Google piekrišanas režīms v2 (Google Consent Mode v2), un kāpēc tas ir obligāts priekšnosacījums veiksmīgai mārketinga stratēģijai ikvienam, kas izmanto Google reklāmas un Analytics 2024. gadā?
Kā uzlabot atrodamību Google ar tehnisku rīku palīdzību
Lai iegūtu pēc iespējas augstāku vietu meklētājprogrammu atgrieztajos rezultātos, katram uzņēmumam ir mērķtiecīgi jāstrādā ar savu vietni, noslīpējot atslēgvārdus atbilstoši savam piedāvājumam un auditorijas paradumiem, kā arī pārliecinoties par tehnisko parametru atbilstību meklētājprogrammu prasībām.
Kā apsteigt konkurentus ar mērķtiecīgu SEO un mākslīgā intelekta atbalstu
Kā nodrošināt, lai jūsu vietne ierindotos augstāk par konkurentiem? Kādi šķēršļi varētu būt par iemeslu tam, ka jūsu vietnes atrodamība ir sliktāka, nekā jūs vēlētos?
Kas ir SEM, un kāpēc tas ir digitālā mārketinga nākotne
SEM nozīmē "meklēšanas mārketings" (search engine marketing). Tas ir process, kurā tiek apvienotas SEO un PPC pieejas, lai izveidotu holistisku interneta mārketinga stratēģiju, kas veicina datplūsmu un atpazīstamību, izmantojot meklētājprogrammas un pamatojoties uz lietotāja meklēšanas vaicājumu.
Meklētājprogrammu apvieno SEO un PPC, lai izveidotu visaptverošu interneta mārketinga stratēģiju. Bet vai mūsdienu SEM patiešām ir tikai PPC, palīdzēs noskaidrot FCR Digital apkopotā informācija.